Graag willen wij ons even voorstellen:

Wij zijn een gezellig koor en houden van zingen.

Ons koor is opgericht in 2005 en staat o.l.v. Trudy Pes. We worden muzikaal ondersteund door toetsenist Jos Pes.
Op woensdagavond repeteren we van 20.00 tot 22.00 in “De Cirkel” in Pannerden.
In de loop der jaren hebben we een groot repertoire opgebouwd, omdat we met onze liedjes up-to-date willen blijven. De meest moderne liedjes komen dan ook vaak voorbij. Wel willen wij ons aanpassen aan het publiek waarvoor wij optreden. Maar we blijven een popkoor met ons eigen identieke gezicht.
In 2020 bestonden wij 15 jaar. Een mijlpaal dat gevierd diende te worden. Echter kon dit niet doorgaan door de pandemie die ons allemaal in zijn greep hield.
Maar…wat in het vat zit verzuurt niet, en dus gaan we dit nog inhalen.
We zijn nog op zoek naar nieuwe leden, vooral een paar mannen die onze enige bas zouden kunnen komen versterken.

Wij zijn blij dat we weer van ons kunnen laten horen op dinsdag 13 december!

IMG 20221109 WA0002