Valpreventie en valtechniek (laatste nieuws)

De opgave voor valpreventie en techniek is gesloten. In totaal hebben zich 27 mensen aangemeld. Goed resultaat!

Op donderdag 9 februari om 14:00 uur organiseert Senioren Vereniging Pannerden i.s.m. en onder begeleiding van fysiotherapeut Anouk Visser een sessie valpreventie en valtechniek.

Waaruit bestaat het ?

Hindernisbaan voor ouderen;
Leren vallen op de dikke mat.

Waarom?

Uit (wetenschappelijk) onderzoek blijkt dat er een sterk bewijs is dat veel valongelukken bij ouderen voorkomen kunnen worden door gestructureerde beweeginterventies (bron: Effectiviteit van beweeginterventies bij valpreventie;Veiligheid.nl; kenniscentrum letselpreventie).

Waar?

Sporthal de Pauwengaard, Renbaan 1a te Pannerden.

Kosten?

5 euro per persoon, te voldoen contant bij penningmeester of over te schrijven naar bankrekeningnr: Betaalrekening: NL 84 RBRB 0691802424

OPGAVE

Vóór donderdag 26 januari a.s.
Door verkregen strook in te leveren bij wijkbezorger of te e-mailen

Meer informatie bij de nieuwjaarsbijeenkomst 5 januari 2023