Op donderdag 9 maart was er in zalencentrum "De Dijk" één spellenmiddagvoor de senioren.

Er waren 45 personen aanwezig die allerlei leuke spellen deden en zeer tevreden waren over deze middag.

Deze middag werden ook de winnaars bekend gemaakt van de winterseizoen kaart middagen bij Monicare.

Naast dat het een gezellige middag was wordt ook de uitstekende bediening van het personeel van "De Dijk"

geprezen. Ook werden er twee nieuwe leden welkom geheten.

Voorts werd de Coop bedankt voor het sponseren van de hapjes. Iedereen ging tevreden naar huis.

Bestuur Seniorenvereniging Pannerden

sv Pannerden wit

Koophandel (KvK): 09194241
Bankrekeningnr: NL RBRB 0690622600
Betaalrekening: NL 84 RBRB 0691802424
Contact: info@svpannerden.nl

Lid worden

Lid worden van Seniorenvereniging Pannerden is mogelijk voor een bedrag van €20,00
Voor dit bedrag worden diverse activiteiten en evenementen georganiseerd. Onze vereniging bestaat uit leden en ereleden.