Op donderdag 4 mei  wordt er een bloemenbingo gehouden bij Zalencentrum De Dijk te Pannerden. De bloemenbingo, met prachtige bloemen deels beschikbaar gesteld door de Plantjesmarkt. In 2022 is Seniorenvereniging Pannerden uitverkozen door Pantjes Markt en heeft een cheque van 250 euro ontvangen. Hiermee waren wij als vereniging heel blij. Deze bloemenbingo wordt in het algemeen druk bezocht. Immers de lente is er weer en iedereen ziet uit naar een leuk bloemetje dat de lente in al zijn mooie kleuren laat zien. Dus kom in groten getale naar de bloemenbingo.