Op een keer niet regenachtige dag in Pannerden waren de gemoederen tot aan het kookpunt gestegen. Wat zou de seniorenvereniging nu weer uit de hoge hoed toveren.Dit keer was het geen konijn. De middag was verdeeld in een serieus en grappig vermakelijk deel. Dorpsgenoot Theo Schopman was uitgenodigd om toelichting te geven op de toeslagen die mensen kunnen krijgen. Theo gaf in een duidelijke uiteenzetting aan hoe men een toeslag kan aanvragen en welke er zijn. In het blad "De Brug" staan de persoons gevens vermeld indien men meer wil weten. Na de presentatie van Theo trad het "Duo Één en Ander"op. Met sketches vanuit het Achterhoekse platteland en muziek wisten zij de zaal fantastisch te vermaken. Met leuke verhalen al dan niet waar over het opgroeien op de boerderij waar het "laevensgevurlijk"was vanwege de onbewaakte overweg, drukke weg voor de boerderij en de sloot in de wei waar de "boelekeerl"in zat. Om nog maar te zwijgen over zijn vrijgezellenbestaan tot aan zijn 48 jaar. Hij moest toen van moeder op zoek naar een "deern". Kortom samen met z'n partner maakten ze er een geweldige show van met sketches en liedjes, Het was zelfs zover dat de senioren bijna op de stoelen stonden. Het was een bere gezellige middag, waar ook de aspirant leden van hebben genoten. Op naar onze laatste activiteit van het jaar op 21 december a.s. Het bestuur hoopt jullie dan allemaal weer te zien.