Donderdag 4 januari was de eerste bijeenkomst van de seniorenvereniging. Oliebollen waren geregeld en na de koffie, oliebollen en nieuwjaarswensen ging de algemene ledenvergadering van start. Na een wat aarzelend begin in verband met computerproblemen ging het later prima. Een van de belangrijkste punten van de vergadering was uiteraard het jaarprogramma en de verkiezing van een nieuw bestuurslid. Frans Willemsen werd zonder tegenstemmen aangenomen in het bestuur en werd met luid applaus begroet. Een gelouterd bestuurslid die bij vele verenigingen is geweest en bij sommige nog steeds. Welkom in het bestuur! Voorts werden de nieuwe leden welkom geheten. Ook de activiteitencommissie van de seniorenvereniging kreeg de ruimte om haar woordje te doen bij monde van Ben Kummeling. Er zijn nog enkele onzekerheden in het jaarprogramma, maar daar zal bij de eerst volgende activiteit meer duidelijkheid in komen is de verwachting. Na de vergadering werd gestart met de bingo waarbij weer mooie prijzen door de dames van het bestuur en Geert waren geregeld voor 6 ronden bingo. Ruim 60 mensen hebben weer genoten van een gezellige middag en op naar de volgende activiteit op 8 februari 2024. Dan houden we een pubquiz. Hiervoor zal nog een opgave formulier volgen omdat we in groepjes gaan werken. Tot dan! Het beloofd een gezellige middag te worden. Kom allen!