16 mei 2024 voorlichting Wijkagent Kitty Engel (bankfraude)

Vervolg Lentebode bloemenbingo. 14.00 uur presentatie Wijkagent Kitty Engel, zij geeft in het kader toelichting (op het onderdeel)  vooral voor ouderen bankfraude, digitale criminaliteit toelichting voorbeeld bankfraude, whatsappfraude en datingfraude. Kitty Engel volgde Hans Reijmer op afgelopen, die op zijn beurt de pensioenleeftijd met zijn dienstjaren op het Gelders Eiland gemeente Zevenaar volbracht.

Bloemen Bingo op 16 mei 2024 Clubhuis Zalencentrum De Dijk. Aanvang rond 14.30 uur Kerkstraat 6 Pannerden..

IJSHEILIGEN

Nadat de IJsheiligen ons land verlaten is het tijd voor de bloementuintjes van de seniorenleden te voorzien van nieuw leven (bloementooi). Om op een leuke manier aan diverse soorten bloemen te komen organiseert de Senioren Vereniging Pannerden een bloemenbingo. Deze wordt tijdens de middag op 16 mei 2024 georganiseerd. De Plantjesmarkt verzorgd door de wel bekend bloemfanaten Arno en Peter verzorgt. Hier is ook een rondje bloemen geschonken door de Plantjesmarkt. Deze middag met de Lentebode in zicht voor de Senioren Vereniging zullen zij vele vrouwenharten stelen. Ook hun mannen worden hierdoor gestreeld waardoor zij hun ijver en hun vrije tijd zullen gebruiken om hun tuintje om te toveren in bloeiende pracht en praal (lentetooi)_. Met deze bloemenbingo word immers de lentebode ingeluid waar velen op wachten. Wat is mooier dan bloeiende bloemenperken, perken om je huis, dat zichtbaar word als het ochtendlicht prijkt bij het portaal aan de voordeur, of verfraaide balkon met gevulde bloemenbakken opfleurt. Diverse verenigingen werden 1n 2022/2023 door de Plantjesmarkt uitverkozen met de cheque ter waarde van € 250,00, hierdoor de mensen te activeren met het planten van dit plantengoed. Ook  hier is bij nagedacht de opleving voor fauna en flora. Hierdoor een waarborg voor hun voortbestaan, immers de gevleugelde soorten insecten vlinders en bijen zijn als bestuivers zeer  belangrijk voor vele soorten bloemen, en belangrijk voor de natuurlijke cirkel. Het bestuur verwacht deze middag veel deelnemers, immers met een bloemetje ben je altijd een geziene gast.

Het Bestuur

Pr. Frans Willemsen