Pannerden 16 mei 2024 SVP. Senioren Verenigng organiseerde j.l donderdag 16-05-20245 voor haar leden een informatie moment de uitleg tot voorlichting digitale criminialiteit, voorbeeld bankfraude, whatsappfraude en datingfraude. Onder ander veilighied met betrekking geld pinnen, bankpasfraude, cyber crime, indentiteitsfraude.O.a ik heb een raar telefoontje gehad,ik heb een nare ervaring met online shoppen, bestaat mijn online geliefde wel echt, ik heb een vreemd bericht ontvangen, bijv.actuele valse mails. deze onderwerpen, die zeker aandacht vraagt werd door Wijkagent Kitty Engel groep Zevenaar en haar collega Alwin Aalderink uitgebreid ingaan met betrekking op het dagelijkse leven deze criminaliteit waar voor opgepast moet worden.Dit leidde enkele malen tot inhoudelijke discussie, vooral met ouderen die iets dergelijks ondervonden. Deze voorlichting middag laat duidelijk zien dat het een zinvol moment is voor deze leeftijdsgroep.

De bloemenbingo georganiseerd door SVP bracht zeker veel spanning als op het laatste nummertje gewacht werd was de spanning vaak te snijden.Rond 15.00 uur werd gestart met deze kleurrijke bloementooi die te winnen waren. Het bestuur kan wederom terug kijken op een geslaagde festiviteit voor haar leden. Op 13 juni 2024 is de fietstocht met excursie Landgoed Huis Zevenaar. Leden die mee willen gaan, vul uw formulier in zodat wij weten hoeveel mensen deelnemen. Uw deelnemerslijstje inleveren bij wijkleiders of bij het bestuur voor 6 juni 2024. Het bestuur Pr. Frans Willemsen

Binnenkort!