Donateurskaart voor niet leden, een keer mee doen zonder lid te zijn bij de Senioren Vereniging Pannerden. Het bestuur is van mening dat meer dorpsgenoten 55 plussers aan de ontspannende evenementen, excusie, of activteit eenmalig zonder verplichtigingen aan deel kunnen nemen met ingang van het jaar 2025. Onze gedachten gaan uit naar mensen met enig drempelvrees hiermee gerust te stellen,Onze leden zijn bijna allemaal mensen uit eigen plaats,een enkele buiten Pannerden, door kennis en familie onstaat dit. Zodra u aan een activiteit mee wilt doen kunt u zich opgeven via onze site. Anmelden op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.nl  U wordt donateur tegen betaling  €10,00. Tijdens de activiteit wordt de donateurskaart aan u overhandigd. Op de site  www.svpannerden.nl kunt u het programma dat wordt vermeld van 2025 uw keuze maken. Het bestuur hoopt veel donatuers te mogen begroeten.

Senioren Vereniging Pannerden

Pr. Frans Willemsen