Donderdagmiddag 12 september zaal "De Dijk" gonst van geruchten. Wat staat er te gebeuren. Ruim 70 leden waren getuige van het optreden van de Velpse Accordeon Vereniging A.V.V

Rond 14.00 uur zit iedereen gespannen in afwachting op hun puntje van de stoel wat er gebeuren gaat. De activiteiten commissie seniorenvereniging heeft iets sensationeels binnen gehaald. Na een korte introductie gaat het het van start. Allerlei nummers van internationale en nationale zangers komen aan bod. Onder de bezielende leiding van Rob Donkers en super gemotiveerde accordeonisten en drummer wordt een repertoire muziek gespeeld dat haar weerga niet kent.

Er werden nummers ten hore gebracht van Rob de Nijs,Ennio Morricone en andere artiesten. In drie speelblokken van ruim een half uur, waar het uitbundige applaus van de bezoekende leden hun handen lieten jeuken als gevolg hun waardering op de geweldige uitvoering. Op verzoek laat de dirigent de klanken van de accordeons nogmaals hun werk doen.

Tijdens de laatste sessie een muzikale quiz waarbij ingevuld moest worden van welke artiest of filmfragment speelt. Uiteindelijk rollen er drie winnaars uit. Op de eerste plaats Maria van Boggelen gevolgd door Herman Lenderink en Toon Egging. Alomvattend was het een enerverende middag waarop zelfs nog door veel tafels volop staand werd meegezongen of gejuicht. De activiteitencommissie wordt bedankt voor de leuke en bijzondere gezellige middag.

sv Pannerden wit

Koophandel (KvK): 09194241
Bankrekeningnr: NL RBRB 0690622600
Betaalrekening: NL 84 RBRB 0691802424
Contact: info@svpannerden.nl

Lid worden

Lid worden van Seniorenvereniging Pannerden is mogelijk voor een bedrag van €20,00
Voor dit bedrag worden diverse activiteiten en evenementen georganiseerd. Onze vereniging bestaat uit leden en ereleden.

Binnenkort!

21 nov