Pannerden-3 oktober 2024 voorproefje traditionele kermis voor leden van het eengezinde Eiland dorp Pannerden. Voor leden van de Senioren Vereniging organiseerde de Activiteiten Commissie voor haar leden een nieuw onderdeel met een voorproefje in de vorm van een (Kleintje Kermis) met hoofdletters. Dit voorproefje afgelopen donderdag 3-10-2024 geeft aan hoe de aanloop zal gaan naar jaarlijkse kermis anno 2024 te Pannerden. Zaterdag zal het een drukte zijn van de diverse traditionele Bogenbouwers. Deze Pannerdense schutters zijn zich hiervan bewust van hun eigen dorp te etaleren tijdens deze jaarlijkse ontspanning,dat zeker al ruim 20 jaar haar traditionele bogen bouwt. Een ding is deze middag zeker al heel duidelijk aangegeven de Polonaise zal zeker deze Pannerdense Kermis niet ontbreken.de leeftijd groep 70/80 jarige leden lieten zien dat hun lichaams beheersing voor dit onderdeel zeker nog soepel is. Het valt hier zeker op de enorme deelname tijdens de polonaise o.a nummers van Hollandse Arie Ribbers,Bloemetjes gordijn. Het activeren van hun zeventigjarige lichaamsonderdelen logen er zeker gezien deze leeftijd niet om. Het ritme van de muzikale noten verzorgt diskjockey Jacques Albers Zevenaar leverde deze opwelling,tijdens de muzikale noten dan ook op.

Nieuwe koning of koningin voor de Senioren Vereniging.De activiteiten Commissie heeft zich in dit onderdeel verschillende malen over beraadslaagt hoe dit te organiseren,zonder hierbij de milieu wet,of de alcoholregels te overtreden. Uiteindelijk tijdens de dag van de werkelijkheid was het Comité het eens.Je mag wel hengelen om het flesje dat op de prijzentafel staat vangen met een hengel daaraan een ringetje om dit om de flessenhals te manoeuvreren dan omhoog halen. Onder de fles ligt een kaartje dat aan geeft of je dan prijs had. Van de 9 leden die zich hadden opgegeven om de strijd gezamelijk aan te binden voor de 5 prijzen die uiteindelijk te verdienen zijn.

Koningin werd voor 2024/2025 Jannie Wissing. 32 keer hengelen

1e prijs Dolf Hagen kop

2e prijs Piet Benning rechter vleugel

3e prijs Theo van Haren linkervleugel

4e prijs Ruud Wissing staart

Pr.Frans Willemsen

sv Pannerden wit

Koophandel (KvK): 09194241
Bankrekeningnr: NL RBRB 0690622600
Betaalrekening: NL 84 RBRB 0691802424
Contact: info@svpannerden.nl

Lid worden

Lid worden van Seniorenvereniging Pannerden is mogelijk voor een bedrag van €20,00
Voor dit bedrag worden diverse activiteiten en evenementen georganiseerd. Onze vereniging bestaat uit leden en ereleden.

Binnenkort!

21 nov